پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۲۲ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۴۹ ب.ظ

۰

چگونگی نگاه صهیونیست ها به غیر یهودیان

جمعه, ۲۲ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۴۹ ب.ظ

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل بین الملل در برنامه صبح بخیر ایران درباره منشأ جنایات جنگی در غزه گفت: صهیونیست ها کتاب شرعی به نام تلمود دارند که قدمت آن به سال های قبل برمی گردد. ۱۵۰۰ سال پیش و در این کتاب دیدگاه های صهیونیست ها ارائه شده […]

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل بین الملل در برنامه صبح بخیر ایران درباره منشأ جنایات جنگی در غزه گفت: صهیونیست ها کتاب شرعی به نام تلمود دارند که قدمت آن به سال های قبل برمی گردد. ۱۵۰۰ سال پیش و در این کتاب دیدگاه های صهیونیست ها ارائه شده است. به عقیده صهیونیست ها، غیر یهودیان حیواناتی انسان نما هستند و برای خدمت به آنها خلق شده اند.

وی ادامه داد: صهیونیست ها چنین نظری دارند. این در حالی است که حتی نژادپرستان هم رنگین پوستان را انسان می دانند اما معتقدند که سفیدپوستان برتر هستند. این کتاب همچنین توضیح می دهد که کلاهبرداری از غیر یهودیان، تصرف در اموال آنها یا حتی کشتن فرزندان آنها واجب است. این نوع تفکر بر صهیونیست ها حاکم است و آنها معتقدند که خداوند یهودیان را برای اداره جهان آفریده است.

قدیری ابیانه گفت: در رژیم صهیونیستی همه مردم نظامی هستند و هیچکس غیرنظامی نیست. روحیه آنها به گونه ای است که اگر جناحی خونبارتر باشد، محبوبیت بیشتری پیدا می کند. بنابراین وقتی به انتخابات نزدیک می شویم، نمایندگان رژیم صهیونیستی مرتکب جنایت می شوند. اخبار دائمی از تظاهرات صدها هزار نفر وجود داشت و به همین دلیل من جنگ را پیش بینی کردم زیرا نتانیاهو نیاز داشت مردم را به سمت خود جمع کند و قتل عام جدیدی را آغاز کند.

وی افزود: حماس در این شرایط ابتکار عمل را به دست گرفت و اگر به این روند ادامه نمی داد، صهیونیست ها حمله می کردند. شعاری هست که می گوید ملت بی سرزمین در سرزمین بی ملت است. فلسطین ۷۵ سال است که تحت ظلم و ستم رژیم صهیونیستی قرار دارد.

این کارشناس مسائل بین الملل گفت: روی پرچم این رژیم دو نوار آبی به معنای نیل و فرات وجود دارد و معتقدند تمام سرزمین های بین نیل و فرات متعلق به آنهاست. در نهایت صهیونیست ها بر این باورند که تمام دنیا متعلق به آنهاست و تا پیروزی انقلاب اسلامی ایران در همه جنگ ها پیروز بودند. تا زمانی که پرچم عربیت در مقابل متجاوزان ایستاده بود، اعراب همیشه شکست خوردند، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی و ظهور اسلام، همیشه مقاومت پیروز شد.

محمدحسن قدیری ابیانه درباره نقش آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی گفت: اسنودن افشاگر مسائل امنیتی آمریکا گفت که داعش توسط آمریکا، انگلیس و اسرائیل ساخته شده است. به گفته وی، البغدادی، سرکرده داعش، خود را در زندان می فروشد و یک سال برای ایراد خطبه به اسرائیل سفر می کند. زمانی که داعش مجروح شد، اسرائیلی ها آنها را مداوا کردند و اگر دقت کنید، هیچ وقت موضعی علیه رژیم صهیونیستی نداشتند و الان هم ندارند.

و افزود: وهابیت نیز یکی از محصولات انگلستان است که مرکز آن در رژیم صهیونیستی است. انگلیسی ها می خواستند تمام آثار اسلامی را از بین ببرند و به همین دلیل وهابیت را ایجاد کردند و تحت عنوان خداپرستی فقط کعبه را رها کردند. از وهابی ها پرسیده شد که چرا به مدینه حمله نکرده اید و گفتند که از عکس العمل مسلمانان می ترسند. از سوی دیگر، داعش که نسخه جدید وهابیت است، یک قدم فراتر رفت و زائران حج را به شهادت رساند که می خواستند خانه خدا را خراب کنند.

  1. https://smartech.news/?p=125924
۰۲/۱۰/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">